Lecturi

miercuri, 19 octombrie 2011

Iubesc cand...

... ma trezesc duminica dimineata si soarele bate puternic in fereastra.
... merg cu prietenele mele cele mai bune la cumparaturi.
... ploua.
... ajung vinerea acasa si stiu ca nu sunt stresata sa imi fac temele.
... stiu ca contez foarte mult pentru cineva.
... ma uit la cer cand ninge sau ploua.
... imbratisez persoanele dragi.
... rad pana ma doare burta.
... simt ca sunt apreciata.
... astept cu nerabdare sa se coaca cozonacul de Craciun.
... iau un 10.
... simt ca fac ceva important.
... citesc o carte buna.
... vad un film superb.
... vine toamna si iarna.
... ascult colinde si beau ceai cu scortisoara.
... impodobesc pomul de Craciun.
... incepe un nou inceput.
... ascult o piesa de teatru geniala,
... dezbat.
... vorbesc cu oameni interesanti.

Insa nu in ultimul rand, iubesc cand simt ca nu pot fi mai fericita decat atunci.


2 comentarii:

  1. Draga mea, eşti aşa un bulgăre se soare şi de lumină! Să te ţină Dumnezeu aşa mereu, neîncetată bucurie – şi pentru tine, şi pentru cei care au şansa să îţi fie în preajmă. Iar bucuria asta să nu te părăsească nici în vremurile de tristeţe. Ştiu că pare imposibil, dar nu e, şi dacă e cineva care să ajungă să înţeleagă cum vine asta să fii bucuros chiar şi când eşti trist, cred că tu ai putea fi aceea. Îmi place grozav lumea ta, şi îţi mulţumesc că ne laşi, cu atâta naturaleţe şi simplitate să aruncăm şi noi câte o privire, să ne bucurăm de minunăţiile de care te bucuri tu. Genoveva

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ati luminat ziua. Va multumesc din suflet.

    RăspundețiȘtergere