Lecturi

sâmbătă, 15 octombrie 2011

La vita e bella

De ceva vreme am intrat intr-un fel de criza. Pur si simplu, dintr-odata, m-am trezit ca trebuie sa ma hotarasc ce sa fac in viata(sau mrg... ce as vrea sa fac). M-am frematat cat m-am frematat pana ce "m-am luminat"(am facut si o rima:P)
Acum, multumita unei persoane minunate, pur si simplu mi-am dat seama ca viata e frumoasa, ca optiunile mele defapt nu sunt asa de proaste si ca orice as face in momentul de fata cel mai important este sa nu renunt. In plus, toate s-au legat intre ele intr-un mod extraordinar.

Multumesc ca m-ai ajutat intr-unul din momentele mele cele mai grele de pana acum si ca mi-ai dat speranta sa continui sa fac ceea ce imi place. Deoarece ti-ai urmat visul, m-ai influentat sa imi urmez si eu visele. Prin asta m-ai ajutat mai mult decat ar fi facut o mie de cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu