Lecturi

miercuri, 8 februarie 2012

Nimic de spus

         Mi-e somn. As vrea sa scriu despre ceva important, nu numai prostiile mele, insa nu vreau si nu pot. Simt ca nu am mai scris de cateva luni, cand defapt, nu am mai scris de vreo saptamana. Ma enerveaza ca nu pot face nimic din ce-mi place, insa nici din ce trebuie sa fac. Nu fac cam nimic si asta imi ocupa tot timpul.
         Vreau sa vad un film bun, pentru ca nu am mai vazut unul cam din ianuarie, daca nu ma insel. Vreau sa ascult ceva bun( teatru, melodie.. orice). Vreau sa scriu mai mult pe blog si vreau sa citesc mai mult, pentru ca ma enerveaza cand vad cartile pe noptiera neatinse. Ma duc sa incerc sa fac si eu ceva bun si ce poate fi mai bun pentru mine decat o varianta la mate? Macar atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu