Lecturi

joi, 5 ianuarie 2012

Astazi sunt fericita

Si am un motiv foarte intemeiat.
           Pana acum 5 minute aceasta seara mi se parea una ca oricare alta. Stand pe un scaun incomod, cu sticla de apa alaturi (beau o multime de apa) si fara nici un chef de nimic. Singurele chestii interesante erau blogul "Chestii livresti" pe care il "rasfoiam" si o melodie cantata de Georges Brassens. Nu vreau sa imi pierd vremea cu detalii, insa ideea este ca totul era monoton. Pana cand am aflat vestea cea mare. S-A INTORS "TERORISTA". Si inca din octombrie, vreme in care a scris si sa speram ca va mai scrie in "Ora de Cluj".
           Mi-a placut si inca imi place foarte mult blogul ei si felul in care scrie. A fost foarte trist sa aud ca renunta la blog. Ei bine, de acum va scrie in fiecare vineri despre cartile pe care le citeste, in aceeasi maniera in care ne-a obisnuit. Imediat ce am citit aceasta stire, am intrat pe blog sa scriu despre asta. Sa speram ca va ramane cat mai mult la "Ora de Cluj" sa ne incante cu recenziile sale.

Pentru amuzament:


P.S.: Tocmai am strans 1000 de vizualizari. HIP HIP HURRAY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu