Lecturi

joi, 22 decembrie 2011

Leapsa

Mereu am vrut sa fac o leapsa:) ...so let's start:
1)Imi poti spune : Roxana sau Rox(care insa nu este de preferat)
2)Mi-ar placea sa ma numesc: Raluca, Eliza, Claire, Sophie ( sau varianta romaneasca, Sofia)
3)Daca as fi un personaj dintr-o carte, probabil as fi o combinatie dintre Olguta din La medeleni si Elizabeth Bennet din Mandrie si Prejudecata.
4)Melodia mea preferata este:
Vreau sa mentionez ca nu prea am o melodie preferata. Aceasta este una dintre cele care imi plac foarte mult( nu e vina mea ca nu pot sa aleg :))
5)Ziua preferata a saptamanii este ,cu siguranta, sambata. My only free day :D.
6)Imi e dor de: perioada in care aveam asa de mult timp liber incat beneficiam de "luxul" de a ma plictisi( bineinteles ca acum chiar daca as avea tot timpul liber din lume nu m-as putea plictisi)
7)Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: Colin Firth. De fapt, intotdeauna l-am placut :D
8) Urasc scoala pentru ca: uniformizeaza personalitatile si parerile
9)Imi place scoala pentru ca: te invata o gramada de lucruri faine.
10)Culoarea mea preferata este:.. Nu am o culoare preferata. Imi plac toate culorile cu exceptia griului si a maroului.
11)Partea preferata a zilei este: noaptea, pentru ca ma simt de parca timpul ar sta pe loc.
12)
Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? Is a question? Cred ca fantomele... sunt mai dragute:D

13)Mi-ar place sa locuiesc in : Londra, Bucuresti, Paris, New York.
14)Azi sunt fericita pentru ca: Pass. Nu stiu ce sa zic.
15)As vrea sa: nu mai fiu asa de critica si sa ma maturizez odata.
16)As vrea sa existe: animale vorbitoare. Sunt geniale :D
17)Apreciez la o persoana: simtul umorului, inteligenta, sarcasmul( da, ai citit bine), gustul in materie de muzica, carti, filme etc.
18) Sunt: prietena, fiica, nepoata, vecina, colega, enervanta, critica, insomniaca, perseverenta, etcetera 
19)Mi-as fi dorit: sa iau medii mai mari in ceilalti ani( asta e primul lucru care mi-a venit in minte).
20)As vrea: ZAPADA.
21) Dau aceasta leapsa: tuturor care o vor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu