Lecturi

joi, 29 decembrie 2011

I'm back

      Pentru inceput, as vrea sa urez tuturor un Craciun fericit si sa aiba parte de tot ce isi doresc. Imi cer scuze ca nu am putut posta mai des, insa vacanta isi pune amprenta pe mine, iar nivelul de lene este mult mai ridicat.Insa, in acest timp am descoperit o serie de lucruri geniale:

  • Site-ul Succes Dublu, care mi se pare extraordinar de util. Pacat ca nu l-am descoperit mai devreme :(
  • Muzica lui Bach care este superba. Mi se pare foarte placuta si armonioasa. Chiar in momentul de fata ascult:
  • Bach- Brandenburg concerto no. 3 in G 
  • Autobiografia lui Nabokov, scrisa intr-un stil familiar si plina de nostalgie. De Nabokov nu am citit decat "Invitatie la esafod", insa voi avea in vedere si cea mai cunoscuta carte a sa, "Lolita".
  • Filmele vechi. In vacanta asta am  vazut "12 angry men" si "Who's afraid of Virginia Woolf?", ambele foarte  bune. Voi mai incerca sa mai caut (daca aveti sugestii, le astept bucuroasa). (:
   
       Zilele acestea am fost la munte, unde a nins( macar acolo) si cum la noi in Iasi nu sunt mari sanse de ninsoare, am profitat cat ma mult de timpul petrecut acolo. Dupa ce am plecat mi-am dat seama ca o iarna ca de basm nu gasesti decat in varful muntelui, unde totul este alb, nu se aude decat zgomotul pasilor tai ce scartaie pe zapada si suieratul vantului. Adaugati si o sanie si niste ciocolata calda intr-o cabana calduroasa si aveti basmul :D.


   Voi reveni in curand cu retrospectivele anului 2011 si 2012 wishes. Stay tuned!


(photo by me)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu