Lecturi

sâmbătă, 31 decembrie 2011

2011-2012

        Astazi este ultima zi din 2011. Din fericire, pentru mine, 2011 a fost un an superb. De ce a fost bun?
Pentru ca:

  1. Mi-am inceput blogul.
  2. Am inceput dezbaterile.
  3. Am cunoscut noi persoane foarte interesante.
  4.  Mi-am recapatat cei mai buni prieteni.
  5. Am invatat o gramada de chestii faine.
  6. Am citit o gramada.
  7. Mi-am descoperit pasiunea pentru filmele vechi, teatrul radiofonic, pozele vechi si filmele romanesti(alea bune)
  8. Toata lumea e sanatoasa (incluzandu-ma si pe mine)
  9. Am avut note bune.
  10. Nu ma afectat recesiunea ( fata de altii care se plang incontinuu despre asta)


       Anul 2012 as vrea sa fie macar la fel de bun precum a fost si 2011. Am planuri mari si sper sa se implineasca. Deci, dorintele mele pentru 2012 sunt:

  • Sa imi dezvolt blogul.
  • Sa iau examenul.
  • Sa citesc mai mult( sau mai bine zis sa invat sa citesc mai repede)
  • Sa fiu mai buna cu cei din jur.
  • Sa merg mai mult cu bicicleta.
  • Sa invat sa am rabdare.
  • Sa ma tin de lista asta.
       Am mai multe, dar nu mi le mai aduc aminte acum. In concluzie, va urez tuturor un an mai bun decat 2011, plin de succese si amintiri frumoase. Cred ca cel mai potrivit ar fi sa va urez sa aveti parte de ceea ce va doriti(fiecare cu ce vrea :D). Ne vedem in 2012 mai sanatosi, mai veseli si mai bogati cu un an de invataminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu