Lecturi

marți, 8 noiembrie 2011

Alice in autobuzul magic

                Chiar daca ma voi repeta, pot spune ca urasc autobuzele. Mai ales 41(bun inceput de postare mai am si eu :) ).  Nu stiu cum este in celelalte orase, dar in Iasi e varza. Nu exista vreun program dupa care sa te orientezi(Nu ca am avea nevoie sa stim cand vine un autobuz, nu? Doar avem tot timpul din lume.), iar o treime din autobuze sunt "curse speciale". Dar totusi am si eu o intrebare. Daca tot sunt curse speciale inseamna ca sunt rezervate si ar trebuii sa aiba pe cineva in ele. Ei bine, toate "cursele speciale" din oras umbla goale.
                 In plus, cele mai multe autobuze vin inainte ca elevii sa plece de la scoala. Eu intotdeauna am observat ca ultimul autobuz pleaca din Podu Ros pe la 13:50 si doar cei norocosi il prind( sau mai bine spus cei care alearga repede).  Dupa aceea , urmatorul soseste cam dupa un sfert de ora cand statiile sunt pline ochi( Nu cumva sa mai ramana locuri pe culoar. Se risipeste benzina cu prea multe drumuri.)
                 Astfel, "norocosii" care au intrat se pot trezi trantiti, izbiti, impinsi sau injurati. Se poate compara cu cazatura lui Alice din povestea lui Lewis Caroll:P. Cand iesi, esti cel mai fericit om deoarece ai scapat si astazi.

P.S.: Mai exista desigur si exceptii, insa nu le vezi in fiecare zi.

Melodia pe care o ascult nebuneste zilele astea, fara vreo legatura cu textul de mai sus( poate doar numele):

2 comentarii: