Lecturi

miercuri, 16 noiembrie 2011

De ce citesc?

             De multe ori mi-am pus intrebarea asta. Nu puteam sa raman doar la ideea ca imi place sa citesc si asta sunt eu. Dupa ceva timp mi-am dat seama.
             Cand suntem mici dorim sa avem superputeri. Unii ar vrea sa vada prin ziduri, altii sa zboare, altii sa citeasca ganduri etc. La maturitate ne mai pastram aceste visuri in inima chiar daca stim ca nu se vor adeveri niciodata. Ei bine, pot spune ca putem sa citim gandurile celorlalti. Ma veti intreba cum? Pai este foarte simplu.
             Fiecare scriitor isi pune pe hartie propriile sentimente, ganduri si idei. Citind o carte intram in mintea celui ce a scris-o. Nu asta dorim toti? Nu toti vrem sa intram macar odata in mintea cuiva? Ei bine, este asa de simplu, insa asa de putini oameni isi dau seama. Deci, daca va intrebati de ce citesc, sa stiti ca citesc pentru a intra in mintile celorlati, sa le cunosc ideile,parerile si sentimentele. Si cateodata unele se lipesc de mine si bine fac :D.
  P.S.: Bineinteles ca nu este singurul motiv, insa ar dura prea mult sa le insir pe toate.

2 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult sa citesc , dar ca si tine nici eu nu aveam un motiv anume , pur si simplu imi place , dar acum chiar realizez ca ai dreptate , cat de fascinant , cum doi oameni atat de diferiti pot fi atat de '' la fel '' , succes in continuare , blogul e super !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei.. Mersi mult ca imi citesti blogul si mai ales ca iti place. Sa stii ca niciodata nu iti va placea ceva fara motiv. Cred ca inca nu ai descoperit de ce iti plac atat de mult cartile, dar sigur vei afla in viitor:D.

    RăspundețiȘtergere