Lecturi

marți, 6 septembrie 2011

Si tinerii asculta muzica clasica!

   Muzica clasica nu se demodeaza niciodata. Este la fel ca perlele, blugii(stiu, nu e foarte inspirata asemanarea),  dantela, etc. De curand am inceput sa prind si eu gustul muzicii clasice. Acestea sunt unele dintre melodiile de care nu ma mai pot dezlipi:

"La plage" este o piesa vesela si trista, patrunzatoare si relaxanta, pasionala si calma, toate in acelasi timp.

Daca nu stiti cum suna o melodie "colorata" atunci ascultati La Veillee. Eu ma simt de parca as dansa la un balci.

Michael Nyman a colaborat la coloana sonora a filmului "The Piano", ceea ce ma facut sa-l pun pe lista filmelor de vazut. Este o melodie care imi inspira disperarea interpretului. 

Cred ca este cea mai cunoscuta melodie a lui Chopin. Anyway, mie imi inspira o stare de calm si buna dispozitie, dar mai ales familiaritate. Cu aceasta piesa l-am cunoscut pe Chopin :) .

No comment... Just listen.

Piesa aceasta e cunoscuta oriunde. Pur si simplu nu te poti abtine sa nu  fredonezi.

Si in final ceva si de la romanii nostri care nu s-au lasat niciodata mai prejos cand a fost vorba despre muzica clasica.

Acestea sunt unele dintre piesele care mie imi plac nespus. Ascultati-le si nu uitati ca si muzica clasica poate fi cool.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu