Lecturi

marți, 6 septembrie 2011

Frederic Beigbeder si Romania

        Cred ca oricine stie de initiativa de a aduce pe piata 6 volume ale scriitorilor Marc Levy, Pascal Bruckner si Frederic Beigbeder. Sincer chiar mi se pare o idee buna de a aduce aceste romane in vizorul publicului si de a fi la un pret accesibil. Ceea ce ma deranjat a fost modul in care presa romaneasca "i-a luat pe sus" mai ales pe ultimii 2. Toti au incercat disperati sa-i aduca in emisiunile lor, sa le ia interviuri, sa afle ce stiu despre Romania si multe alte lucruri. Intai am fost uimita cum ei au acceptat toate astea, insa ceea ce avea sa urmeze chiar ma scandalizat.
        Uitandu-ma la televizor am vazut o stire in care Frederic Beigbeder statea in fata unui chiosc si striga "Sunt Frederic Beigbeder, veniti sa imi cumparati cartea!". Multi treceau pentru ca ori nu il cunoasteau ori nu l-au recunoscut. Totusi cei care s-au gandit la aceasta campanie de promovare cred ca erau constienti ca romanii nu citesc chiar asa de mult si nu multi l-ar recunoaste pe acest scriitor. Mi s-a parut o totala lipsa de respect pentru Beigbeder. Si apoi sa nu ne miram ca multi au o idee proasta despre tara noastra. Parerea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu