Lecturi

miercuri, 27 iunie 2012

Sooorrrryyy

Stiu ca am lasat blogul asta in paragina, insa am o scuza stabila- Am avut examen. Apropo de examen.. Multe persoane ce au avut macar o mica tangenta cu evaluarea nationala, au auzit de scandalul cu subiectiva vs predicativa. 
Am vrut prima data sa aduc argumente de ce e subiectiva, insa mi-am dat seama ca este inutil. In final au ramas ambele variante (ceea ce mi s-a parut o prostie). Nu este vina nimanui ca s-a creat acest scandal ( decata  ministerului), insa sa nu ne mai plangem de ce ne pleaca tinerii in strainatate. Au acum un motiv in plus.
Anyway, vineri sunt rezultatele si sper la o nota buna la romana.Pana atunci, stay tuned!

Un comentariu:

  1. Gandeste-te!Daca atunci cand scriai articolul ai fi stiut ce cosmar te asteapta cu profilul real Matematica-Informatica,ai mai fi acceptat de buna-voie sa te aventurezi cu Ioana T. si Ioana C. in incercarea aproape imposibila de a invata la o clasa in care Informatica reprezinta hrana voastra intelectuala si singura ratiune de a intelege Raiunea Absoluta?
    Eu vorbesc in necunostinta de cauza. :(
    La Filologie suntem obligati de anturajul profesorilor sa citim carti din Literatura Universala.Tu ai muri doar sa mai ai o ora libera si sa uiti.Sa uiti ca peste aproximativ doua saptamani iar te ve intoarce la programul de cosmar in care trebuie sa razboiesti cu memorarea formulelor la Trigonometrie,sa elucidezi traducerea unui text in limba franceza,sa compui o argumentare despre tema sccolii sau te apuci meticulos sa finalizezi schita pe care ai inceput-o in timp ce-ti scriai fugitiv componentele unui desen la Biologie.
    Atat am avut de afirmat.O zi buna! :_h

    RăspundețiȘtergere